Meldactie Werk

Werken met een beperking of chronische ziekte, hoe staat het ervoor? De meldactie ‘Werk: stand van zaken medio 2017’ moet antwoord geven op die vraag. Ieder(in), Patiëntenfederatie Nederland en MIND Landelijk Platform Psychische Gezondheid organiseren de meldactie. De resultaten leggen zij voor aan de politiek (waaronder het nieuwe kabinet) en werkgevers.

Wat zijn uw ervaringen met het vinden of hebben van werk? Loopt u tegen knelpunten aan of hebt u juist goede ervaringen? Wat moet er beter bij werkgevers, gemeente of in regelgeving?

De vragenlijst is onder anderen bedoeld voor mensen met een chronische ziekte of lichamelijke beperking. U kunt de vragenlijst invullen als u werk hebt, op zoek bent naar werk of als u gestopt bent met zoeken naar een baan maar wel wilt werken.

Het invullen van de vragen duurt ongeveer twintig minuten. De vragenlijst vult u in via http://vragenlijst.dezorgvraag.nl/arbeid2017/