Hebt u artritis psoriatica?

Graag zouden wij in contact komen met mensen die hun ervaringen met artritis psoriatica willen delen tijdens een rondetafelgesprek samen met andere patiënten. Dit groepsgesprek wordt georganiseerd door een bedrijf dat innovatieve geneesmiddelen ontwikkelt. Uw ervaringen kunnen helpen de zorg voor mensen met artritis psoriatica en de informatie over de ziekte te verbeteren. Ook wil de organiserende partij graag weten welke rol zij hierin kan spelen.
Wij zoeken mensen die zijn gediagnosticeerd met de ziekte artritis psoriatica door een arts. Met name zoeken wij mensen bij wie deze diagnose meer dan twee jaar geleden is gesteld en die al minimaal één behandeling met een zogenaamde biological hebben gehad.
Het rondetafelgesprek vindt plaats in Utrecht (definitieve locatie wordt nog nader bekendgemaakt), op een plek die zowel per auto als met het openbaar vervoer gemakkelijk te bereiken is. Datum: 1 juni 2018. Tijd: 13.30-16.00 uur. Reiskosten en deelname aan het gesprek worden vergoed.

PP-IX-NL-0178

Wilt u meedoen of meer informatie? Stuur dan een e-mail naar onderzoek@psoriasisvereniging.nl of bel 06-54657874.