Collectieve zorgverzekering van de PVN in 2017

De PVN heeft voor haar leden een collectieve zorgverzekering afgesloten bij Delta Lloyd Zorgverzekeringen. De deelnemers aan het collectief zijn al vele jaren zeer tevreden over de ruime en probleemloze vergoedingen.

De basisverzekering is een restitutiepolis en biedt u volledig vrije keuze uit alle zorgverleners en ziekenhuizen in Nederland. De rekeningen die u van deze zorgverleners ontvangt, worden volledig vergoed. Daarnaast kunt u kiezen uit maar liefst zes aanvullende verzekeringen en vier tandartsverzekeringen. De kosten van een psoriasisdagbehandeling en de aanschaf of huur van UVB-licht-apparatuur kan na verkregen toestemming uit de basisverzekering worden vergoed. Daarnaast bieden de aanvullende verzekeringen een vergoeding die oploopt van € 500,- (Extra-pakket) tot volledige vergoeding (Top-pakket). De twee meest uitgebreide varianten, de Comfort en de Top, vergoeden bovendien de contributie van patiëntenverenigingen.

In 2017 gaat de premie voor de basisverzekering omhoog als gevolg van de aanhoudende kostenstijging in de gezondheidszorg, maar dankzij de PVN-korting betaalt u slechts € 106,56 per maand. Het verplichte eigen risico voor volwassenen is gelijk aan dat van 2016 en bedraagt € 385,- per jaar. De premies van de meeste aanvullende verzekeringen stijgen met ongeveer 10%, maar die van de Compleet- en Comfort-verzekering stijgen met 5 en 4%.

Door uw deelname aan het PVN-collectief profiteert u niet alleen van een uitstekende zorgverzekering met aantrekkelijke premies en ruime vergoedingen, maar draagt u eraan bij dat wij een sterke onderhandelingspositie met Delta Lloyd behouden om nieuwe medicatie, behandelingen en apparatuur voor vergoeding in aanmerking te laten komen.

Als PVN-lid kunt u een informatieset van Delta Lloyd aanvragen via jmud@benefits4all.info. Bent u nog geen lid van de PVN, dan kunt u zich via de gele knop op deze pagina aanmelden. Of bel met de Psoriasis-Infolijn: 070-3838003.

Om u direct aan te melden voor de PVN-verzekering of een offerte op maat te ontvangen, gaat u naar de site van Delta Lloyd. Klik hiervoor op deze link. Ook uw partner en kinderen tot 27 jaar kunnen op uw polis meeverzekerd worden. Zorg dat u uw BSN-/sofinummer en uw huidige polis bij de hand hebt. Als u zich vóór 31 december aanmeldt, verzorgt Delta Lloyd ook de opzegging van uw huidige zorgverzekering en profiteert u gelijk van de voordelen van uw PVN-verzekering.