Kampioen in PVN-shirt

Groot feest bij Korfbalvereniging De Zwaluwen. De B2, het team uit Zevenaar dat speelt in PVN-shirts, is onlangs kampioen geworden. Met één wedstrijd gelijk gespeeld en de overige wedstrijden gewonnen zijn ze de terechte winnaars. De PVN feliciteert de meisjes en jongens van de B2 van harte met deze geweldige prestatie. Tijdens een gezellig feestje heeft Ria Bloemberg-Lubbers, voormalig manager relatiebeheer van de PVN, de spelers, trainers en begeleiders op taart getrakteerd en namens de PVN toegesproken.

De Zwaluwen dragen een PVN-shirt in het kader van het PVN-project Psoriasis, Sport en Beweging, bedoeld om psoriasis en artritis psoriatica nog meer en op een laagdrempelige manier in beeld te krijgen. Immers, als iedereen in Nederland weet wat psoriasis is, zullen de mensen met psoriasis er veel minder last van hebben.

Ook De Volharding in Vierlingsbeek, THB in Haarlem, De Zwervers in Capelle aan den IJssel, FC De Bilt in De Bilt en BlauwWit 34 in Leeuwarden doen mee aan dit project en spelen in PVN-shirts.

.

Dit bericht is geplaatst onder .